3110061311 |
Educació física i esport als centres educatius |
2018-2019 |
Grup de treball. Internivells: Ed. Infantil-Primària-Secundària |
|
|
|
17/10/2018 - 1/6/2019 (30 hores) de 17:00h a 19:00h |
|
CRP de Castelldefels |
|
Doctor Trueta, 66 -interior (Castelldefels)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Castelldefels
|
| |
|
Dates provisionals |
| |
Inscripció |
12/09/2018 - 26/09/2018 . Activitat restringida |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Treball conjunt de totes les escoles dels esports i jocs que es fan a les trobades interescolars (korfball, esports adaptats a la platja i jocs tradicionals)
|
| |
Objectius |
Compartir amb altres escoles activitats comunes; organitzar trobades lúdico-esportives, afavorir la coordinació Primària/Secundària, fomentar el coneixement i la pràctica esportiva
|
| |
Continguts |
- Elaboració d’unitats de programació dels diferents cicles de Primària a l’àrea d’Educació
Física
- Manteniment i millora de les trobades interescolars (una per cicle)
- Afavorir la realització d'activitats comunes entre escoles i instituts vinculats
|
| |
Observacions |
Activitat de continuïtat restringida al grup d'especialistes d'educació física
|
| |
Formador/a |
Jorge Luis Fernández Varela
|
| |
Avaluació |
Grau de satisfacció dels participants mitjançant el formulari d'avaluació.
Elaboració de les unitats de programació
Informe específic
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència a un 80 % de les hores presencials.
Participació activa en les trobades intercentres i en els actes de Castelldefels com a ciutat europea de l’esport.
|
| |
Persones destinatàries |
Especialistes d'Educació Física de Castelldefels
|
| |
E-mail |
a8930037@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimecres |
17/10/2018 |
1700 |
1900 |
Sessió 2 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 3 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 4 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 5 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 6 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 7 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 8 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 9 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 10 |
dissabte |
01/06/2019 |
1700 |
1900 |
|
| |